Information fra grundejerforeningen

På grund af Coronavirus COVID-19 har bestyrelsen besluttet at udsætte foreningens generalforsamling til april 2021. Beslutningen begrundes med at virussen nu atter er i tiltagende og vi efterhånden er kommet så langt hen på året, at det ikke giver mening at vælge en ny bestyrelse for 5 måneder. I følge Fritidhusejernes Landsforening kan en generalforsamling […]